В 2022-2023 навчальному році група середнього дошкільного віку "Волошка" працювала за Базовим компонентом дошкільної освіти та Програмою розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля". За цей рік діти набули компетентностей з різних освітніх напрямів

Освітній напрям "Особистість дитини"

Якісно виконує фізичних вправ та основні рухи.

Має навички культури за столом.

Самостійно їсть.

Знає правила поведінки в довкіллі, побуті, з незнайомими людьми.

Тощо..

Освітній напрям "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі"

Лічить в межах 5 кількісною і порядковою лічбою.

Групує та систематизує предмети.

Називає певні геометричні фігури.

Розрізняє частини доби.

Уміє працювати з різними видами конструкторів.

Тощо...

Освітній напрям "Дитина в природному довкіллі"

Дитина розрізняє та класифікує оюєкти живої та неживої природи.

Бере участь у пошуково-дослідницької діяльності.

Розпізнає свійських та диких тахів і тварин, комах, рослин, плазунів тощо.

Має навички, орієнтовані на сталий розвиток.

Цікавиться зоряним небом та планетами Сонячної системи.

тощо...

Освітній напрям "Гра дитини"

Бере активну участь у різних видах ігрової діяльності.

Виявляє інтерес до спільної з однолітками діяльності.

тощо...

Освітній напрям "Дитина в соціумі"

Має уявлення та розповідає про сімю, домівку, родину, державну символіку, народні символи та традиції тощо.

Прагне виконувати трудові доручення дорослих.

Уміє культурно поводитися у громадських місцях.

тощо...

Освітній напрям "Мовлення дитини"

Правильно вимовляє всі звуки рідної мови.

Виокремлює перший і останній звуки.

Складає речення за наочним матеріалом.

Вживає слова всіх частин мови.

Утворює нові слова від інших частин мови.

Самостійно вступає у розмову з дітьми, дорослими, підтримує діалог.

Переказує знайомі оповідання і казки.

Читає напамять вірші, твори малого фольклорного жанру.

Самостійно влаштовує театралізовані ігри.

тощо...

Освітній напрям "Дитина у світі мистецтва"

Виявляє бажання займатися художньою творчістю.

Вміє самостіно малювати нескладні сюжети, різні предмети.

Має навички роботи з папером, клеєм, ножицями.

Емоційно реагує на музичні твори.

Виконує танці по одному та в парі.

тощо...

/Files/images/grupa_voloshka/IMG_20230501_115932.jpg

/Files/images/grupa_voloshka/IMG-92c170f9713b9641db1d275657770f4e-V.jpg

/Files/images/grupa_voloshka/IMG_20230501_120419.jpg

/Files/images/grupa_voloshka/IMG_20230501_120500.jpg

/Files/images/grupa_voloshka/IMG_20230501_120116.jpg

/Files/images/grupa_voloshka/IMG_20230501_120948.jpg

/Files/images/grupa_voloshka/IMG_20230501_121204.jpg

/Files/images/grupa_voloshka/IMG_20230501_121600.jpg

/Files/images/grupa_voloshka/IMG-b97630e8dee788a681b60f2baa24c7e7-V.jpg


Провели збори батьківського активу на тему "Роль батьків та батьківської домівки у формуванні особистості дошкільника"

Кiлькiсть переглядiв: 40

Коментарi