Якісно виконує фізичних вправ та основні рухи.
Має навички культури за столом.
Самостійно їсть.
Знає правила поведінки в довкіллі, побуті, з незнайомими людьми.
Тощо..
Лічить в межах 5 кількісною і порядковою лічбою.
Групує та систематизує предмети.
Називає певні геометричні фігури.
Розрізняє частини доби.
Уміє працювати з різними видами конструкторів.
Тощо...
Дитина розрізняє та класифікує оюєкти живої та неживої природи.
Бере участь у пошуково-дослідницької діяльності.
Розпізнає свійських та диких тахів і тварин, комах, рослин, плазунів тощо.
Має навички, орієнтовані на сталий розвиток.
Цікавиться зоряним небом та планетами Сонячної системи.
тощо...
Бере активну участь у різних видах ігрової діяльності.
Виявляє інтерес до спільної з однолітками діяльності.
тощо...
Має уявлення та розповідає про сімю, домівку, родину, державну символіку, народні символи та традиції тощо.
Прагне виконувати трудові доручення дорослих.
Уміє культурно поводитися у громадських місцях.
тощо...
Правильно вимовляє всі звуки рідної мови.
Виокремлює перший і останній звуки.
Складає речення за наочним матеріалом.
Вживає слова всіх частин мови.
Утворює нові слова від інших частин мови.
Самостійно вступає у розмову з дітьми, дорослими, підтримує діалог.
Переказує знайомі оповідання і казки.
Читає напамять вірші, твори малого фольклорного жанру.
Самостійно влаштовує театралізовані ігри.
тощо...
Виявляє бажання займатися художньою творчістю.
Вміє самостіно малювати нескладні сюжети, різні предмети.
Має навички роботи з папером, клеєм, ножицями.
Емоційно реагує на музичні твори.
Виконує танці по одному та в парі.
тощо...