В 2022-2023 навчальному році група середнього дошкільного віку "Волошка" працювала за Базовим компонентом дошкільної освіти та Програмою розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля". За цей рік діти набули компетентностей з різних освітніх напрямів.

Освітній напрям "Особистість дитини"

Виконує правила особистої гігієни.

Дитина володіє навичками основних рухів.

Уміє виконувати різні рухи та вправи з м'ячем.

Виявляє інтерес до вправ з елементами спорту.

Має уявлення про дотримання правил поведінки в громадських місцях, на вулиці тощо.

Має уявлення про поведінку під час стихійного лиху, пожежі тощо.

Має уявлення про права та обов'язки.

Освітній напрям "Дитини в сенсорно-пізнавальному просторі"

Лічить в межах 10.

Розв'язує елементарні задачі та приклади на додавання і віднімання в межах 10.

Розуміє склад числа в межах 10.

Розрізняє геометричні фігури.

Виготовляє власноруч іграшки, підбирає необхідний матеріал.

Освітній напрям "Дитина в природному довкіллі"

Орієнтується у властивостях води, піску, глини, грунту, повітря.

Називає, розрізняє, класифікує рослини, тварини, птахи тощо. Називає об'єкти, які занесені в Червону книгу України.

Захоплюється природою космосу. Разом з дорослим поліпшує природне довкілля.

Стежить за чистотою свого одягу, взуття, робочого місця.

Намагається ощадливо використовувати електроенергію, воду, газ, ресурси.

Освітній напрям "Гра дитини."

Із задоволенням грає в ігри. Позитивно сприймає спільну ігрову діяльність.

У виборі ролей керується моральними цінностями. Дотримується норм та етики спілкування.

Освітній напрям "Дитина в соціумі"

Усвідомлює, що є громадянином України, знає та шанує символіку України, видатних людей свого краю, ознайомлена з історією України. Має уявлення про традиції, культуру свого народу, народні ремесла, предмети побуту, національні іграшки, одяг, кухню тощо.

Використовує фольклорні жанри.

Ознайомлена з працею дорослих, її значення.

Уміє з повагою ставитися до рідних, знайомих. Виявляє дружні взаємини з дітьми. Зважає на думку інших, аналізує свою поведінку.

Освітній напрям "Мовлення дитини"

Чітко і правильно вимовляє всі звуки та звукосполучення у словах рідної мови. Розрізняє та виділяє на слух голосні та приголосні звуки. Правильно ставить наголос у словах.

Розуміє, що слово позначає предмет, ознаку, дію.

Робить звуковий аналіз слів. Добирає синоніми, антоніми. Володіє словотворення .

Складає описові та творчі розповіді, передає зміст знайомих творів, казок тощо.

Складає казку за планом. Володіє різними формами мовленнєвих висловлювань.

Складає невеличкі розповіді, придумає власні колискові, лічилки. Читає виразно вірші. Виявляє інтерес до книги.

Бере участь у інсценуванні.

Освітній напрям "Дитина у світі мистецтва"

Знає і впізнає вироби народних умільців. Вміє малювати контури й силуети людей.

Виявляє художній смак, співає інтонаційно чисто, рухається відповідно до темпу, динаміки музики; творчо використовує танці, пісні; імпровізує на музичних інструментах.

Уміє самостійно складати сюжети та сценарії, показувати виставу театру іграшок.

Провели збори батьківського активу на тему "Батькам майбутніх першокласників"

/Files/images/grupa_romashka/IMG_20230502_174922.jpg

/Files/images/grupa_romashka/IMG_20230502_175010.jpg

/Files/images/grupa_romashka/IMG_20230502_175050.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 39

Коментарi