Уже багато років у садочку ми працюєм
Робота нелегка, та ми ніскільки не жалкуєм,
За ці роки було подій багато:
І важки будні, і веселі свята.
Спливають роки, діти виростають,
Як пташенята із гніздечка вилітають.
Вони летять у світ життя широкий
А ми навчаємо їх першим кроком.
В садок привітний зранку поспішаєм
Навчаєм діточок, малюєм і співаєм,
І бачим їх ясні і чисті очі,
І захистити від неправди хочем.
І нашій радості буває меж немає,
Коли юрба дітей назустріч вибігає,
Запитують, розказують, сміються,
Із втіхою наші серденька б'ються.
Душа дитини - чиста і відкрита,
І все, що вкладено у неї буде жити.
Якщо посіяти добра зернята,
То буде що в майбутньому зібрати.
Так хочеться навчити їх любові,
Щоб снилися їм сни лиш кольорові,
Щоб у життя прийшли вони людьми,
Якими б лиш пишались ми.


Наші творчі педагоги

1. Листопад Валентина Василівна - вихователь групи дітей раннього віку, освіта вища, стаж педагогічної роботи 40 років, має звання "Вихователь-методист", кваліфікаційна категорія "Спеціаліст вищої категорії".
Працює за напрямом: "Дорослий створює умови для безпечної життєдіяльності дитини та забезпечує розвиток фізичного та психічного "Я" малюка".

2. Білик Олена Миколаївна - вихователь групи дітей середнього дошкільного віку, освіта вища, стаж педагогічної роботи 21 рік, кваліфікаційна категорія "Спеціаліст вищої категорії".
Працює за напрямком: "Сприяти реалізації потреб малюка в нових враженнях, збагаченню чуттєвого досвіду, вдосконалення навичок образотворчої діяльності".

3. Качаненко Олена Віталіївна - вихователь групи дітей середнього дошкільного віку, освіта вища, стаж педагогічної роботи 20 років, кваліфікаційна категорія "Спеціаліст вищої категорії".
Працює за напрямком: "Поведінка людини буде екологічно доцільною лише за сформованості позитивних моральних якостей та екологічних знань".

4. Норченко Леся Олексіївна - вихователь групи дітей середнього дошкільного віку , освіта неповна вища, педагогічний стаж роботи 29років. Працює за напрямком: "Навчити дитину з раннього дитинства розумно ставитися до свого здоров'я, поважати фізичну культуру, гартувати свій організм, раціонально харчуватися".

5. Івашко Ксенія Володимирівна - вихователь групи дітей молодшого дошкільного віку, освіта вища, педагогічний стаж роботи 3 роки, кваліфікаційна категорія "Спеціаліст ІІ категорії".
Працює за напрямком: "Прилучити кожну дитину до загальнолюдських та етносоціокультурних цінностей свого народу".

6. Гриб Наталія Василівна - вихователь групи дітей молодшого дошкільного віку , освіта неповна вища, педагогічний стаж роботи 35 років.

7. Чала Катерина Віталіївна - вихователь групи дітей раннього віку , освіта неповна вища, педагогічний стаж роботи 1 рік 6 мсяців

8.Пащенко Яніна Василівна - вихователь групи дітей раннього віку, освіта вища, стаж педагогічної роботи 21 рік, кваліфікаційна категорія "Спеціаліст вищої категорії". Працює за напрямком: " Формування моделі поведінки для сталого розвитку у дітей через самопізнання, самонавчання, прийняття самостійних рішень у повсякденному житті"
9.Ганошенко Оксана Анатоліївна - вихователь групи дітей раннього віку , освіта вища, педагогічний стаж роботи 3 роки

10.Шульга Світлана Анатоліївна - музичний керівник, освіта неповна вища, педагогічний стаж роботи 36 років, кваліфікаційна категорія "Спеціаліст".

11.Ніколаєва Олена Ростиславівна - музичний керівник, освіта вища, педагогічний стаж роботи 27 років, кваліфікаційна категорія "Спеціаліст вищої категорії".

ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ

НА 2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

1.Створити сприятливі соціально-педагогічні та психологічні умови для забезпечення якісною дошкільною освітою дітей дошкільного віку , в тому числі дітей з особливими потребами та сприяти реалізації змісту освітніх ліній Базового компоненту дошкільної освіти та діючих програм.

2.Спрямувати педагогічну діяльність на формування у дошкільників мотивації до дій і моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя.

3.Створити умови для реалізації педагогічного потенціалу педагогів , що до розвитку ігрової діяльності дошкільників, як основного виду.

4.Здійснити організацію безпечного середовища для здійснення освітнього процесу всіма його учасниками педагогами, дітьми.

Кiлькiсть переглядiв: 432

Коментарi